BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, February 20, 2012

Tergerak hati aq nk menulis post ni . .
Terasa sedihnya hati aq saat aq sendiri tidak pasti adakah si dia juga mencintai aq sebagaimana aq mencintai dia . Sedihnya rasa hati bila layanannya kepada aq dingin sedangkan layanan dia terhadap gurl lain mesra . Aq cuba tuk tidak cemburu . 'Ah ! kawan dia je 2 . relex r beb . xyah nk jeles ' . Seringkali aq dendangkan ayat itu dalam kepala aq untuk meyakinkan aq yang dia juga mencintai aq sebagaimana aq mencintai dia .

Ya allah , peritnya hati ni bila terpaksa menipu diri sendiri . Sayang , adakah kau juga mencintai aq sebagaimana aq mencintai dikau ? jawab la . Andai sudah pudar rasa cinta dalam hatimu , aq minta lepaskan lah aq daripada kau berterusan menyeksa batin aq . Aq sedih apabila mengenangkan kisah cinta kita yang xde kesudahan . Apakah kau tidak penat mengajar aq erti kerinduan sebegini ? Adakah kau tidak penat menghukum hati aq begini ? adakah kau tidak penat melihat saban hari aq menangis kerana terkenangkan sikap dikau ? Mengerti lah hati ini sayang . Fahamilah jiwa ini .

1.Siapa yang ganggu hatimu ?
xda sapa yang ganggu hatiku . Hanya dikau di hatiku .

2.Siapa yang rampas cintamu ?
tiada siapa yang rampas cintaku . Hanya dikau yang boleh mendapat cintaku .

Katakan padaku , biarlah jelas segalanya . . .

3.Siapa yang sedang kau sayang ?
tiada siapa yang aq sayang melainkan dirimu seorang .

4.Siapa yang sedang kau buru ?
tiada siapa kerna aq memburu cintamu . Hanya dirimu .

Berterus teranglah dari kau terus menyeksaku . . .
Aq tidak menyeksa dirimu . Dikau yang memaksa aq berkelakuan sebegini .


Andai saja jawapan di atas benar-benar ikhlas datang dari hatimu yang paling dalam , aq lah insan yang paling bahagia . Akan tetapi , aq ragu2 apakah benar jawapan itu yang hatimu ingin berikan . .


*aq rindu , sayang , dan cinta sama kau*

MENCARI REDHA ILLAHI



I made this widget at MyFlashFetish.com.